masal_masal Kızlar herkese iyi akşamlar 🙋🏼♀️ Yenidoğan ıslak mendilinde terciniz hangi marka oldu. Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz ??
Emine003 masal_masal canım ben sleepy kullanmıştım tabi şimdi oğlum 3 yaşında 🥰 o zaman böyle mor kaplıydı yeni doğan hâlâ var mı bilmiyorum ama bu oğlum dada yine sleepy kullancam inşallah
ruya92 masal_masal en temiz içerik water wipes fiyatı biraz pahalı ama ben ilk 2 ay için aldım sonrası için prima pure ve sleepy stokladım 😂 water wipesı Bi araştırın derim içerik açısından ✌️
Hemsure masal_masal içeriğine bakın su ve potasyum sorbat (küflenmeyi önleyici) içerikli tercih edin başka kimyasallar olmasın oğlumda ilk ebebek marka kullanmıştım sonra unibaby ama sonradan içerik değişti
masal_masal Bende işin aslı prima aqua pure ve unibaby yenidoğan arasında kalmıştım ama internet araştırmalarım sonucunda ve burdan gördüğüm cevaplarda sleepye de talebin fazla oldugunu gördüm 😊
Hemsure masal_masal evet sleepy de kullandım ancak bu 90lılar falan değil yada zeytinyağlı kırmızı paket mor paket yani içerikli olan değil de yenidoğan olan içerik olarak temiz
begonvilko masal_masal prima aqua pure aldım ben de. Bir süre altını pamukla temizleyeceğim ama yine de ıslak mendil lazım olur diye aldım.
Happy-41 masal_masal ıslak mendil sayın bence ilk 6 ay için pamuk kullanıyorum ben pamukla bir ıslak bir kuru siliyorum .ıslak mendil pişik yapıyor prima almıştım ama kullanmadım hiç
suleesrky Ben bebek temizleme mendili ve suyla temizleyeceğim. Islak mendili sadece bir yere kusarsa falan kullanırım diye aldım. Dalin tercih ettim.