Ankara’da değilim ancak süreci yeni yaşayan birisi olarak deneyimlerimi yansıtmak isterim 7+5 deyiz 4. Haftada beta 3800 ken kese gördük daha sonra 6+4 de bebeği gördük . O kontrolden sonra doktorum bazı tahliller istedi hamilelere yapılan rutin bir kan verme sağlık ocağına yaptırdım bunu. Tsh ast alt Demir b12 folat falan bakıyorlar. Bugün de Yani 7+5 de kalp atışını duydum. Bir sorun olmazsa bir ay sonra kontrole çağırdı