mrvsrcn Geçen ay ki klomen tedavim başarısız oldu yumurta elde edemedik. Bu ay femera kullandım bir tane 19 mm yumurta elde ettik ve carsamba günü ovitrelle iğne yaptım. Günleri değerlendirdik değerlendirmeye de devam ediyoruz. Gelin beraber bekleyim🌸😍
mom130 mrvsrcn ben de geçen ay klomen tutmadı kimyasal oldu doktorum artık klomen vermiyor yumurtalarn düzene girdi diyo. Anlam veremedim
mrvsrcn mom130 bana klomen etki etmedi, hatta femera da bile doktor yumurtaların çok inatci ben 3-4 tane bekliyordum dedi bi tane olmuş. Ama bir tane de yeter bize dedi. Nasip. Rabbim bizlere de nasip etsin o güzel duyguyu 🤲🏻
Mucizebb Bende 13. 14 arası adet olacagim bu gün yarın yumurtam catlayack insalh. Ovulasyon testi yapıyorum bakalım bekleyip göreceğiz