Reyhanmksz bende 29 haftalık gebeyim cuma günü bendede enfeksiyon çıktı banada doktorum üromisin verdi dün gece içtim yatarken bı zararı olsa doktorlar vermez bence canım dün hatta gidip idrar kültürü verdim doktor onada bakmak gerek dedi inşallah enfeksiyonlarimiz geçer ve bidaha olmaz 🤲🤲