Ruhevvzaaa Bence Allahtan hayırlısını isteyin bebeğinizin anne karnında kaldığı her an kıymetli daha 4 haftanız var. Duanız kabul olsa ve bebeğiniz uzun süre hastahanede yatmak durumunda olsa ne kadar üzülürsünüz. Hayır duası edin bence, bu n hayırlı zamanda sağlıkla size kavuşsun. En önemlisi bu çünkü.