Mirayla-14 Merhabalar gebeliğin 6. haftasındayım genel tüm vücûd ağda yaptırmayı düşünüyorum ama önerir misiniz, bazı internet sitelerinde ilk 3 ay bekleyin ya da cildin aşırı tahriş olmasıyla ilgili şeyler yazıyor. Tecrübe edenlerin yorumlarını bekliyorum 🙏🥰
Bayancorek Mirayla-14 ben 7. Haftada gitmiştim bir problem olmayacağını biliyordum ama yinede doktoruma sordum sorun olmaz dedi, benim cildim de aşırı hassas, derim soyuluyor dökülüyor genelde ama vazgeçemiyorum yinede yıllardır🌸🤗
aylinpalaa Mirayla-14 canım benim de cildim aşırı kuru ama yine de düşük riski olmadıkça yaptırabilirsin dedi doktorum ben de öyle bir risk olmadığı için hamileliğin ilk ayından beri gidiyorum