Esenkaplan doktor üç gün sonra alabiliriz deyince e gelişimi de bir hafta durunca etraftan korkuttular ya
Salı sen sezeryan olursun hazırla kendini doktor sen stres olma diye açık açık dememiştir dediler 😔 eee doktor stres olmayayım diye demediyse siz niye strese sokuyosunuz diyemedim 😔
Normal doğummuş sezeryanmış yok üç buçuk kiloymuş iki buçuk kiloymuş aaaslaa dert eden biri değildim son iki haftadır çok bilen insanlar yedi beynimi yedi herkes akıl veriyor normal doğur şunu ye bebeğin iri olsun bakımı kolay olur bilemem ne 🙄 çok yordular ve en son bu hale geldim doğuma kadar kimseyi kabul etmiycem telefonlara da dönmiycem.. burada hepimiz aynı duyguları paylaştığımız için yazdım anlarsınız diye 😔