Mrvklc-3008 Kızlar 2 gündür bebek hareketlerini aşağıda ve makat bölgesinde hissediyorum daha 28 haftalığım randevumda haftaya ama merak ettim normal mi sizce makatta hissetmem hareketini yaşayan var mı bu durumu
Meralsert42 Mrvklc-3008 bende 26 haftaligim ama dedigun gibi asagida hissediyorum tekmelerini makatta hissediyorum demekki normal bi durum canim bu cuma ya benimde randevum var bakalim bu duruma ne diyecek doktorum
Beyza_18 Mrvklc-3008 18 haftalığım ama aynı şeyi ben de yaşadım doktoruma yazdım dinlenmem gerektiğini söyledi sizin doktorlarınız ne derse yazar mısınız merak ediyorum
Busoo Mrvklc-3008 kızlar ben de 26 haftalığım hamileliğimden beri bebeğim kasıklarımın orda makatta dediğiniz yer olarak axaba kasıkları mı kast ettiniz? Doktorum 27 haftada yukarı çıkar demişti ama hiç çıktığı yok hep aşağıda hareket ediyor (tam üçgen bölgemin orda)
Mrvklc-3008 Meralsert42 evet ya bende öyle bi kaç gündür daha erkene randevu da yok perşembeye kadar sıkıyorum dişimi ama bi korktum açıkçası inşallah iyidirler 🙏🏻
Aslanannesi- korkma cnm benim de o haftada öyleydi 30 haftada düzeldi bebeğin pozisyonundan kaynaklı sanırım 😌
Busoo Beyza_18 hareketli misin canım normalde ben çok hareketliyim yürüyüş temizlik vs 26 haftalığım yani acaba hareketten mi oluyor ki benim doktorum bşr şey demedi normal dedi
yesilkedi Beyza_18 benimde yorulduğumda oluyor dün temizlik yaptım bugün bebek hep aşağıda hissediyordum zaten dört gün önce kontrole gittiğimde bebeğin başı aşağıda demişti aşağıda olunca böyle baskı ve ağrı çok oluyor hiç yürüyemedim bugün yürüdükce baskı hissediyordum
Busoo yesilkedi ben de hiç duramam hep çok hareketliyim duramıyorum ama ayaklarımızı havaya kaldıralım dinlenelim bunu deneyelim bari
yesilkedi Busoo şu an uyutmuyor uzanırken bile aşağıda ve sağ tarağımda belimde yanma var ağrı şeklinde sanki şimdi bebek çıkıcak gibi 🤣
hello22- Benimde 22 haftalıkken olmuştu doktoruma söyledim heryerde hissedebilirsin hareketli olduğu dönemler bu dönemler normal endişelenme demişti
yesilkedi hello22- evet bende 30 haftalığım doktor kafası aşağıda hareketleri iyi herhalde dedi normal böyle olması işte yorulca ekstra fazla bi baskı oluyor
Busoo Dilaraq normalde nerde hissediyorsun tam? Canım bugünlük mü aşağıda hissettin benim hiç yukarı çıkmadı da