Herkese merhabalar,
11-12 hafta aralığında ikili teste girdiğimde bebeğimin ense kalınlığı ve burun kemik ölçüsü herşey normaldi. Ta ki 1 hafta sonra gelen kan testi sonucuma kadar. Yasim 33. Trizomi 21 riskim 1:71 çıkmıştı. Diğer değerlerimi de yazayım PAPP-A 0.50, PAPP-A,MOM. 0.170, Free beta hCG 56.00, Free Beta hCG,MOM 1.62. Nifty testi yaptim 10 gun sonra sonucu geldi cok sukur dusuk risk cikti. Forumlarda gunlerce benim durumum gibi benzer ornekler bulmaya calistim, umarim faydasi olur sizlerede. Insallah herkes saglikla bebegine kavusur🌸🌸