Sennurrrsee Kizlar selam . 11.haftadayim . 1-2gundur biraz fazla ayakta kaldim ondanmidir bilemem ama dr un usg cihazini koydugu yerde yani iki kasigimin ordasinda bir agrim var hareket edince oluyor . Yururken oluyor. Hic boyle bisi yasayan varmi icinjzde ?