ayseerkan 20 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ancak henüz bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum sanki bu normal mi😔
Seyhan34 ayseerkan ben şuan 4 çocuğuma hamileyim ilkinde 4 aydan sonra hissettim bu hamileliğimde de 3 ayda hissettim
Haticemustafa ayseerkan normal canm merak etme 24 haftaya kadr illaki hissedersin hatta belki hissediyosunda sen anlamiyor olabilirsin cnm
Minnakkkk Gayet normal canım bende 21 22 gibi net hıssetmeye başladım oncesınde degısık bıseyler oluyordu ama ıcımde me olduğunu algılayamıyordum 😀
Benay Minnakkkk şuan ben öyleyim 20 haftalık olduk bugün dünden beri içimde birşeyler oluyor ama bebek mi yapıyor bağırsak mı bilmiuorum
Minnakkkk Benay yakındır tekmelerını net hıssetmenız canım 😀 o kadar güzel bı duygu kı karnımı açıp saatlerce ızledıgımı bılıyorum o an 😍 ama bebektır o bebek sızın de
Benay Minnakkkk benim bebek aşağıda ablası artık o mu değil mi anlamasam da aşaşıda bişeyler oluyor 😂😂 canımı yakıyor ama anası kurban olsun ona inşallah bende hissederim tekmelerini
Minnakkkk Benay odur o 😀 en kısa zamanda o da olacak cok yakındır bazen öyle bı oluyor kı kıpır kıpır hıc olmadık yerde eh be kızım bı dur dıyorum 😀😀