Blge1 Merhabalar hamileliğinizin kaçıncı haftasından beri magnezyum kullanıyorsunuz ben 37+2 deyim doktorum bugün verdi bebek bi tarafa toplanıyor top gibi onun için sanırım
Afro-dit Blge1 bende 28.haftadan beri kullanıyorum kramp ve kemik ağrılarıma iyi geldi magnezyumu içtiğim zaman daha çok hareketleniyor şuan 33+3 um
MelekMervertlek Blge1 drum 26 da hafif sancim var diye verdi ama 34 de biraktirdi yoksa kasılma engeller bebeğin normal doğmaz dedj
Anneoluyorummmm Merhaba bende kullanyrm ama direk vermişti doktor 30. Haftada. Size bişi sorcam ben 33+4üm bebek sertleşiyormu hiç böyle ayaktayken otururken daha az gerginlik oluyormu karnınızda acaba bu kasılmamı
Blge1 Anneoluyorummmm evet benimde oluyordu 30.haftalarda ayaktayken sertleşiyordu ama şimdi bitarafa toplanıyorkasılıyor gibi oluyor
Nameless Ben şuan 27+5 im bı hafta oldu başlayalı o da geceleri son zamanlarda bı kaç kez bacağıma kramp giriyordu 2 3 dk kadar sürüyordu o yüzden aile hekimim magvital verdi
Blge1 Anneoluyorummmm sormamıştım o sertleşmeyi o zaman bugün gittiğimde doktor kendisi farketti ultrasonda bakarken ne zamandır böyle diye sordu çünkü daha önce bu şekilde uzun süre kalmıyordu
Cute-Mom Anneoluyorummmm ben sordum 10 dk da bir sürekli sertleşip dayanılmaz olursa gel hemen dedi ama günde birkaç defa olması normalmiş
Blge1 Anneoluyorummmm yok düzelmiyor düzelsede yine oluyor sık sık birde bebiş baya büyüdüğü için karnım bi yamuk tuhaf oluyor😅
Nursahdemirayak Blge1 ben peakmag magnezyum kullanıyorum. Karnımın üst taraflarında kramplar agrılarım vardı 5 ve 6. Aylarımda doğurana kadar kullan dedi doktorum banada