Ben de koronayken antibiyotik kullanıp mantar olmuştum deli gibi kaşınıyordum vajina bölgem kıpkırmızı olmuştu.
Öncelikle şıp diye geçmiyor 4-5 gün sabırla aynı şeyleri yapmak gerekiyor
1.Ketoral şampuan alıp vajina bölgene sabah akşam uygulayabilirsin 5dk bekletip yıkıyorsun bu özellikle evden çıkman gerektiğinde falan rahat oluyor
2.Aynısefa ve papatyayı çay gibi demleyip leğenin içine ılık su koyup bu karışımı da o suya ekleyip 25-30 dk oturuyorsun en çok bu rahatlatıyor benim kalmadım gelmiyordu ama düzenli yapınca çok güzel söküyor mantarı
3.doktorum zalain krem verdi gebelikte kullanıma uygun diye bu ıslak işlemlerden sonra güzelce kurulayıp bu kremi iyice yedirip kullandım
4.bunun dışında beyaz pamuklu iç çamaşırı, kuru tutmak gibi şeyler klasik ve önemli
5.Bir de tatlı yemenin mantarı azdırdığını çok sonra öğrenip tecrübe ettim bir süre tatlı yemezsen tedavin çok daha hızlı cevap verir tatlı iyice delirtiyor kaşıntıyı