Emine_47 Kizlar takibim mardinde ama doguma ankaraya gidecegim sehir hastanesinde dogum yapmam icin takip gereklimi yoksa direk gittigimde sezeryan tarihi verirlermi
Mucizem26 Emine_47 28.haftada gittim ilk defa kan vs aldılar şeker yükleme yapıldı 30dan sonra hic takip olmadan gidersen kabul edilir sn bilmiyorum canım sezaryan icin 37de tahliller yapiliyor 38de gun verip 39+0 39+1 gibi aliyorlar