Deletedmom62627 Pinpirikanne ben kendim diktim sürekli kullanıyorum. Koyuyorum mutfakta masanın üzerine tezgahta iş yapıyorum ya da bir yere gidecek olursam onuda götürüp içine yatırıyorum sağa sola yatırmıyorum iyi oluyo kısaca çok kullanışlı. Büyüyünce kullanır mıyım bilmiyorum ama şuan her dakikamız onla geçiyor diyebilirim
Pinpirikanne Deletedmom62627 Evet bide çantalı gıbı olanları var direk kapaninca canta onlarda cok hsuma gtti ama biraz tuzlu fiyati
Deletedmom62627 Ha önerim satın alacaksanız mutlaka reflü yataklı gbi eğimlisini alın dümdüz olunca rahat etmiyo
hunilimom Pinpirikanne ben aldım söyle yemek yerken felan içine koyuyordum beşiğin icinedaha yumuşak olsun diye aldım 2018 de 50-60 TL civara almıştım suan ne kadar bilmiyorum 3-4 aylık olunca pusete koyup öyle yanımda gezdirmiştim
Aryapoyraz Pinpirikanne bence gerekli ben aldım koltuklara yatırmak yerine ona koyuyorum hem sağdan soldan soğuk vurmaz sıcak kalır hem bebeğimi sallamaya alıstırmadığım icin bi yere gidince onu alıyorum onda yatırıyorum hem yenidoğan bebekler icin daha steril
edibudu Ben de aldim daha stril kullanim icin hem biyere gittiginde tertemiz kendi alaninda yatar. Hem yatak icinde yanima aldigimda kenar korumalari sayesinde cocukta guvende olur. Daha kullanmadim ama bence kullanisli
Ozlem2206 Pinpirikanne ben sevi bebenin reflü yatağını aldım babynest şeklinde görüntüsü ayakları bağcıklı ilerde açabiliyosun uzun vadeli kullanım için evin içinde kullanmaya aldım ben koltuk vs direk yatırmaktansa diye beşiğinin içinde de sürekli onda yatırmaya düşünüyorum arkadaşım çok iyi oluyo demişti
Ozlem2206 mucizegebelik6 e bebek mağazasından aldım canım ama trendyolda falanda var sevi bebe reflü yatağı yazarsan çıkıyo direkt
Ozge Pinpirikanne ben reflü yataklı olanlardan aldım bir taşla iki kuş olsun diye😂 reflü yatağına çok gerekli diyorlar ben de babynest istiyordum öyle aldım