smyya1 benim de olmuştu canım 10 ,11 hafta gibi. Ama başka hiçbir şey yoktu. Ne ağrı ne koku ne kaşıntı. Sadece yeşil akıntı geliyordu. Ve sabah uyandığımda da görüyordm. Gün içinde olmuyordu. Doktorm fitil verdi geçti. Crp bakılmışti. 9 çıktı. Çok yüksek değil dendi. Vajinal kültür alındı temiz çıkmıştı. Fitil verir sana da canım. Tez zamanda da geçer inşallah 🤲🏻