Sedefcan0808 Tubahmet33 bende aynıyım post açtım yazan kimse olmadi😑ayni haftamiz ama ultrason 38 olarak ölçtü suyum azalmis diye serum taktirdi bebek kanala girmiş ama ne gel3n var ne giden cidden b3n ne zaman doğuracak.diye öle hergun tetikte bekliyom
SnmKskn Tubahmet33 39+4 Halen Beklemedeyiz ara ara sanci gibi birşey oluyor ama bebeğin keyfi yerinde sanırım
CeylanUzunzdemir Bennnn o kadar sıkıldım ki anlatamam hiç bişey yok 39+5 olduk gelmek istemiyor bizim kız
TCBaharTayolu 39 olduk, erkek , hergün kasılma ve yalancı sancılar var ama ne gelen var ne giden... yarın kontroldeyiz bakalım 🙄
AysEsila TCBaharTayolu bizde yarın 39 oluyoruz aynen kasılma sancılar var geceleri uyuyamıyorum ama ;( kızımın gelmeye niyeti Yok maalesef ama ben gelmesini istiyorum ona kavuşmayı çok istiyorum
Neslininannesi 39+4 olduk henüz ağrım sancım vs yok ara ara kasılmalarım oluyor. Yarın kontrolüm var bakalım. Kızlar 38 gibi doğar derler bi de 😅 Bizimkiler nazlı çıktı heralde
AysEsila Neslininannesi bizde yarın 39 oluyoruz aynen kasılma sancılar var geceleri uyuyamıyorum ama ;( kızımın gelmeye niyeti Yok maalesef ama ben gelmesini istiyorum ona kavuşmayı çok istiyorum
Neslininannesi AysEsila Bi de taşınma işimiz çıktı. Doğumla taşınma yarışıyorlar bakalım hangisi önce olacak 😑😅 suan annemlerdeyiz ama kendi evime geçmek için sabırsızlanıyorum doğurmadan bi geçeydim iyiydi 😂