Deletedmom_7 Merhaba 10+5 haftalığım. Göğüslerim aşırı kaşınıyor. Bazen kaşımaktan koparıp atmak istiyorum ne geçirir bu kaşıntı ya 🥺
Mevludedamgaci Deletedmom_7 nemlendirici veya çatlak onleyici krem kullanabilirsiniz, cılt kurudukça kaşıntı yapıyor çünkü
Sevdanur522 Deletedmom_7 damarlar acildikca sanirim benimde o zamanlat kasiniyodu buyudukce gecer dediler buyudu simdi 20 hafta ama nasil kizariyo nasil kasiniyo anlatamam dus alirken sanki yakiyolat beni soguk suda da etki etmiyo doktora danisicam
Deletedmom_7 Emedko evet rahatlatıyor üstüne nemlendirici krem de sürüyorum ama bir süre sonra etkisi geçince yeniden kaşınıyor. Bazen disarda çalışırken de kaşınıyor kasiyamiyorum da 🥺🙄
Emedko Deletedmom_7 evet cnm yine kaşınmaya başlıyor bir süre sonra . Bende bi çözüm bulamadım 😏 disardayken daha zor dediğin gibi . Umarım bi çözüm bulan vardır.
Deletedmom_7 Mevludedamgaci önceden hiç böyle bir şey olmuyordu gebelik yüzünden sanırım. Nemlendirici fayda etmiyor çatlak kremi alacağım
GamzeDs Deletedmom_7 al benden de o kadar. 10+4 üm aşırı şiş ve kaşıntı var. O kadar tatlı kaşınıyorlar ki anlatamam.
Cansucelen Deletedmom_7 malesef kaşıdıkca daha fazla çatlıyo göğüslerimin heryeri çatlak içinde doğumdan sonra bi güzellik merkezine gidip yaptırmayı düşünüyorum Allahtan artık çözümsüz değil. Göbek içinde dikkat et kaşınırsa kaşımamaya çalış bol bol yağ sür
Cansucelen Deletedmom_7 bol bol yağlanınca çok kaşıntı olmuyor ben Hindistan cevizi yağı, hakiki zeytin yağı ve bio oil karıştırıp kullanıyorum başka bir çatlağım oluşmadı
Deletedmom_7 Cansucelen yapcak bir şey yok Kırkpınar pehlivanlari güreşe gider gibi yaglanacaz 😄😄😄 Çok teşekkür ederim yorum için