Merhaba kizlar , daha önce bir kimyasal bir r de boş gebelik geçirdim. Şu an 13 haftalık hamileyim ama içimde hep ya bişey olursa korkusu var yani bunu anlatamıyorum, heves ediyorum bir şey almaya ama sonra ya alırsam bebeğe bişey olursa diye korkuyorum bu korkuyu nasıl yenicem , aranızda benim gibi olan var mı