20+5’teyim.
Bugün temizlik, kolileme vs yaptık. Ağır kaldırmadım, kendimi de çok yormamaya çalıştım ama yine de belim ağrıyor.
Bişey olmamıştır diye düşünüyorum tabi ama yine de hareket vs hissedemezsem tedirgin olacağım kesin.
Herkes sen otur vs diyor da öyle de olmuyor, iş yetişmiyor, çok aceleye geldi her şey. Arkadaşlar var sadece yardıma gelen, başka da kimse yok.
Öyle bir dertleşeyim dedim. Bel ağrısından uyuyamıyorum.
Var mı böyle ben hamileyken ağır iş yaptım, korkma sen diyecek biri?