Sims35 Eğer bi sıkıntı yoksa yaptırma. Benim 2 li testim normal çıktı. Detaylı ultrasonda ensesi biraz kalın çıktı down sendromlu olabilir dediler direk o testi önerdiler. Ben detaylı ultrasonu yapan dr un verdiği yerde degil başka yerde yaptırdım kendim bulup. Ömrümden ömür gitti sonuç çıkana kadar. Yavruma feda olsun ama keske gerek olmasaydı o 2000 lirayla yavrumun başka bir ihtiyacını karşılasaydım. Eger bir sorunun yoksa niye yaptırasınki. Dr belki bir yerle anlaşmıştır komisyon alıyordur. Durduk yere hicbi dr bunu önermez. Iyi düşün başka dr a da git. 2 li testini yaptır. Eğer bebeğinde bir sorun yoksa bence bu teste gerek yok.