Mrvyzrblgn maalesef ağrısından bende duramıyordum, direkt diş hekimine gittim hamile olduğumu söyleyince röntgen çektirmedi sadece baktı ve iltihap olduğunu söyledi. Beni doktoruma yönlendirdi ilaç kullanmam yönünde sıkıntı olur mu olmaz mi diye onay istedi doktorumda randevum olmamasına rağmen hemen girdim ve onay verdiğini belirten bir kağıt verdi bana sonra da diş hekimim antibiyotik başlattı. Yani röntgen çekilmediğini onlar da zaten biliyorlar çok ağrınız varsa diş doktoruna gidebilirsiniz siz ağrısını çekiyorsunuz yeni yaşamış biri olarak zor olduğunu biliyorum, çok geçmiş olsun bu arada 🌸