Merveyldrmmm MEDİPOL Çamlıca hastanesinden memnun olmayan var mı acaba ? Doktorlar iyi diyorlar fakat yenidoğan hemşireleri iyi değil diyorlar
Peray Merveyldrmmm bende ilk doğumumda pek memnun kalmamıstım hemşirelerden ama doktorumu ve hastaneyi sevdiğim için tekrar orda doğum yapmayı planlıyorum 😊 gereken herşeyi yapıyolar aslında sadece biraz suratsızlardı