UmutveAnnesii her gün ılık suyla yıkan canım benimde var kaşıntım tüm vücudumda tahlillerim temiz çıktı doğumdan sonra geçecek dedi doktor, hergun ılık suyla yıkamıyorum ellerimi ayaklarımı sık sık yıkıyorum soğuk suyla ve bol bol su içmeye çalışıyorum, çok sınır bozucu bir durum ben kasinmaktan yara yaptım o derece bekliyorum sabırla 😏