Leyyaall Kızlar varmı aranızda benim gibi akıntısı artan 31. Haftadayım normalmı acaba idrarda yanma vs yok
okuyor Leyyaall benim de arttı. Yanma, acı, kaşıntı vs. Hiçbir şey yok. Ama renksiz ve beyaz süt kesiği akıntı vardı. Mantar enfeksiyonu dedi doktor. Fitil verdi
mercimeginannesiiii Leyyaall 31+3 aynı durumdayım. Hatta afedersiniz sümüksü akıntım da oluyor nadiren. Onun haricinde süt kesiği gibi akıntım da çoğaldı. Umarım normaldir.
Leyyaall Eliff7111 internettede bazı sayfalarda 30 haftada akıntı artışı normal yazıyor ama yinede endişe ediyorum 🤦🏻♀️
Leyyaall okuyor benimde bazen süt kesiği gibi beyaz bazende su gibi şeffaf, su gibi olan biraz korkutuyor acaba bebeğin suyumu sızıyor diye kuruyorum kafamda
okuyor Leyyaall doktorum su gibi sızıntı nedeniyle 3 gün arayla su ölçümü yaptı bana. Azalma var mı yok mu diye baktı.
Leyyaall okuyor benim gectigimiz haftalarda suyumda azalma olmustu havuc suyuyla normale cevirdik ama ondan sonra henuz kontrole gitmedim
Leyyaall mercimeginannesiiii umarım, haftaya doktora gidecegim sorup sizede haber veririm yuzduk yuzduk kuyruguna geldik bir sorun cikmasa 🤷🏻♀️