Tazebirannee Merhaba kızlar 38+1 haftalığım karnım geceden beri o kadar gergin ve sert ki canım acıyo artık 😭 bebeğimin hareketlerinde bi sıkıntı yok çok şükür ama doğum yaklaştığı için mi karnım böyle oluyo
Zehra9616 Tazebirannee gobek deliginin tam ust kismina avuc icinle hafif bastir kasilman varsa hissedersin o gerginlesmenin sebebide belli olur cnm😊