merhaba, ben de 6 aylık evliyim, 25 yaşındayım. her zaman bebeği sonra düşünürdüm. evlendim ilk zamanlarda gerçekten zamanla herkes bebek muhabbetine girince bule rahatsiz olurdum hiç içime his gelmezdi istemezdim. ama bu başka bir şeymiş kardeşim o his geliyor içine insanın. şuan istemezken korkarken vs anne olmak sağlıklı da olmayabilir. 4.ayimizdaydik. eşimle oturup konuştuk gitgide sicak bakmaya başlıyorduk. korunmayi biraktik. birkaç ayda öyle geçer diye düşünüyordum ama tek seferde tek günde hamile kaldım.. çok şaşırdım şuan 9haftadayim. biraz bekleyebilir miydim diyorum bazen kendime ama hislerime kendimi bıraktığım içinde iyi hissediyorum. bu işler çok başka, gerçekten ben 1 yıl düşünmem diyip neler planlarken içimde zerre hiç yokken gitgide geldi hislerim. şuan hamileyim inanamıyorum bazen. kendinize ve eşinize zaman verin. evlendim ve şuan çocuk yapmalıyım gibi bir kural yok. anne baba olmak sadece yapmak doğurmak değil. maddi manevi bir sürece hazır olmak lazım. hissetmek lazım. okumak bilmek hazır olmak lazım. her anlamda. çok dua edin. Allah ne zaman dilerse o zaman hayırla nasip etsin size inşallah.