Bukett- herkesin gebelik süreci ve dolayısıyla imtihanı farklı oluyor..ben de 15.haftamdayım ve 3-4 kilo aldım..ilk üç ayda hiç kilo alınmaz naptın sen falan diyenler çok oldu oluyor da..ama gebelik öncesi spor yapan, aralıklı oruç yapan bir insandım. İlk öğünümü 12de yer o saate kadar asla acıkmazdım..Gebeliğin başından beri midem kıyılarak uyanıyorum, bi kaç kez yemeyip beklemeyi denedim ve kustum maalesef..hele ilk zamanlar bulantım çoktu iki saatte bir tuzlu peynir ekmek yiyip duruyordum..ama sizin için de benim için de hiçbir şey için geç değil..havalar biraz daha düzelsin hergün yürüyüş yapmayı planlıyorum..yürüyüş hem iştahı baskılıyor hem de kiloyu korumada yardımcı oluyor..ve tabi sürekli tartılmanızı tavsiye ederim, iki günde bir tartılıyorum artışı görünce iştahım bi tık kesiliyor 😁🙈