Bukett- benimde bundan 6 gün önce kahverengi lekelenmem oldu doktoruma gittim doktorum sorun yok dedi 8 +6 yız tabi dünde kanamam kırmızı kanamam oldu direk acile gittim pregestron purolant depont diye iğne verdiler. Hemen kanamam durdu bebeğe baktılar gayet iyi kalp atışıda iyiydi bebeğin yaninda kan var dedi doktor o kanama yapıyor dedi