eminemre99 hayırlı olsun öncelikle ilk kızım 3 yaşında ondada çok doktor değiştim herkesin memnuniyeti farklıdır Algomed Özgür bey hiç memnun kalmadım kanamam oldu kan uyuşmazlığımıza rağmen iğneye gerek duymadı bi gece yattım sabah geldi doğum yaptım sanmış bebeği sordu aklında kalmamış tatmin olmadım altın Koza Fatma hanım çok alaycı tavrı bir kaç arkadaşımda memnun kalmadı ağzından cımbızla alınıyor kelimeler ve arkada bekleyen sıra Ersin bey iyi oda çok kalabalık çok aceleciydi tabi bu benim görüşüm altın Koza Hasan İpek benim bile doktorummuş annem dedi şuan bizimde doktorumuz aşırı memnunum ve çok ilgili otur bir saat konuşur