bebeklibirisi
•Göğüs pedi bence lazım dışarı çıkarken koymak için mantıklı çünkü sütler akıyor
•Gümüş kapak krem sürmeye üşendiği de takıyorum ama gümüş kapaktansa kalkan kullanmak daha mantıklı bütçe açısından hassasiyet olduğunda çamaşıra değdiğinde fena can yakıyor
•göğüs ucu kremi olmazsa naparmışım gerçekten bilmiyorum herkes aynı olmayabilir ama benim bebeğim baya damaklarıyla ucunu sıkıştırıyor canım yanıyor sonrasında sürünce oh hiç bişey kalmıyor
•Banyo sonrası bebek için losyon kullanmıyorum sadece zeytinyağıyla masaj yapıyorum
bebek için temizleme pamuğu 🤙🏻
Şampuan mustela🤙🏻
Deterjan ilk e bebek kullandım sonra omonun parfümsüz olanını aldım ikisi de iyi bence. Yumuşatıcı kullanmıyorum