bbnngg 30 haftalık hamileyim. Bugün bebeğimin hareketlerini az hissettim diğer günlere göre. Normal bi durum mu bu?
Sabahatbartu bbnngg benim dün öyleydi çok az hissediyorum bu gün geçtikçe değişiyor bir gün hareketli bir gün uslu bende korkuyorum ama normal deniliyor
Glzz bbnngg benmde öle oldu alanları daraldıgı için diye biliyırum..çikolata yiyorum ve genelde sol tarafıma uzanıyırm hareketleri artıyor o zaman canım..Takip et hareketlerni
iremsmrz22_ Bende çok fazla hissetmiyorum bende tam 30 haftalığım. Sok tarafa yatınca genelde. Ama hün içinde dikkat etmeye çalışıyorum. Bu haftalar da yeri daralıyor artık pozisyon değişikliği oluyor diye 10 hareket saymanızı istiyorlar. Siz gene sayın
bbnngg Ne kadar zor valla insan göremediği için hep bi endişe hali. Sağ salim yavrularımızı kucaklarımıza alalım inşallah
Eliff7111 Bende 30+1 aynı ıkı gundur uyyor babamız ne yaptıysa uyandırandaydı en son basını koydu karnıma eşimin basını ittirdi minnoş tekme yok ama hareketlerinde az az hıssedıyorum doktorum normal dedi 30. Haftada herkeste böyle sanırım