Merhaba kızlar kafam çok karıştı pkosum çok şükür uğraşlar sonucunda gebe kaldım 5 haftadayım 2 gün önce kese göründü 0.29 cm-0.38 cm yazıyordu bu gün başka bir şey için gidince baktırdım 0.61 cm-0.23cm çıktı hiçbir şey anlamadım büyümemiş mi normal mi çap nasıl oluşuyor bi bileğisin olan var mı henüz sadece kese göründü bir şey olacak diye çok korkuyorum dualarınızı eksik etmeyin