edalr1427 Kızlar 8 aydır deniyoruz ama bi sonuç alamıyorum testler hep negatif çıkıyor 🥺 Doktorada göründüm ama bi sorun çıkmamıştı neden böyle oluyor 🥺😭
zeynepmoom2_ edalr1427 zamanı gelince olur canım benim sen sıkıntı yapma şükür sıkıntında yokmuş kendini kasma ve üzülmemeye çalış hep stresten olmaz
Ersibneh edalr1427 adetten sonra 5.gün 14 gün boyunca öğle ve akşam yemekten önce iç bir bardak bende yaradı işe dene
Pemberuya edalr1427 kuzum takmamak lazım yani bende 7 ay denedi tutmadı 7. Ayda tam gidecekken Dr a o ay sakindim nede olsa bişey varsa Dr söyler diye takmadım bide bu ay hamile olduğumu öğrendim 🙈
Asliiiiaslannnn edalr1427 kesinlikle düzenli olarak folikasit kullan bende 7 ay denedim çok şükür şuan 5 haftalığım tamamen folikasit destek oldu bana
Dirik Canim bende gebe kalmak istiyorum senin gibi bizde 8 aydır deniyoruz 1 dusuk 1 kimyasal yaşadım doktora gittik bi problem yok ama bir türlü tutmuyor bebek 😔