Svdonal böle yürürken gaz gibi aynı yürüyorsun canım alt kısmında baya baya hissediyorsun emin ol farklılık hiissedersin☺️ bende öle oldu..Bide idrara gidince mesela afedersin daha farklı oluyor varda gelmiyor sonradan geliyor degişik bi durum oluyor ..