Deletedmom_85 altı aydır her adet öncesi aynı stres var bende de. Önceki aylar psikolojik olarak belirtide gösteriyordum sanki hamileymişim gibi 😪 bu ay olacağına çok inandım, birkaç manevi şey denedim, bol bol imgeledim, vitamin takviyesi aldık eşimle birlikte, hiç kasmadım günlerimizi değerlendirdik falan… bat 2 mart, bugün test yaptım negatif çıktı 😔 bir de covid çıktım, karantinadaki 4.günüm. bol bol mide bulantısı yaşıyorum ama covidden belli ki🥲