Gokyuzum1 Kızlar selamlar, 38 haftalık hamileyim ve 2 gündür sadece sol ayağım şişiyor sağ ayağım da şiş ama diğeri kadar değil acaba bişey mı var yoksa normal mi
Asilsmommm Haticehatice benim de sağ ayağım daha sis ve bastırınca acıyor üstüne ezilmiş gigi sizin de öyle mi
Gokyuzum1 Haticehatice bende ödem olarak düşündüm ama aradaki fark beni düşündürdü açıkcası doktora da sormayı unuttum