fulybeyaz Selam kızlar biz bugün 10+0 olduk. Var mı benimle 10. haftaya girenler, nasıl gidiyor ne gibi değişikler yaşadınız göbeğiniz çıktı mı kızlar 🙈
Pinarinayseni fulybeyaz 10+3 um ben de canım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin benim şahsen gobegim çıktı cok ilginç ama. Midem de geceleri sabahları ve akşamları bulaniyo ve cok sık acıkır oldum