Mavidunyamm babymoomss olmuş gibi ama yarın da yapın pik olur büyük ihtimalle. Bugünü değerlendirin yinede
Emedko babymoomss olmuş gibi ama yarın da bi test yapın daha koyu çıkar belki . Teste göre yarını da değerlendirirsin .
Pinarinayseni babymoomss Canım mutlaka yarını da değerlendir ve diğer gününü de değerlendir eğer esinin sperminde sorunu yoksa
babymoomss Mucizebb canım benim normalde ayın 21inde adet olmam lazımdı olmadım doktora gittim dedi bu ay geç yumurtlama oluyor yumurtlama zamanındasın dedi adetinde geç olur dedi hamile kalırsan da adet olmazsın dedi
Pinarinayseni babymoomss riske atma esinin de sorunu yokmuş madem bugünü değerlendirdiysen yarını ve diğer günü de değerlendir canım. İnsallah Allah gönlüne göre versin. İnsallah müjde de ver bize 15gun sonra