afifem Kızlar kalp çarpıntısı yaşıyorum resmen sırtımda atiyor kalbim ama uzanirken bile oluyor dinlenirken bile yani sanki boyle bayilacak gibi oluyorum tahammülüm kalmıyor basina geldi mi ne yapilir ?
Mouradi afifem Bende de oluyor uykudan uyandığım zamanlar normal halde de bazen, dr hamilelikte normal olacağını söyledi bide odanın havasını değişmemi söylemişti uyumadan önce olduğundan dolayı . Öyle olduğumda da temiz havaya çıkıp yavaş yavaş rahatlıyorum başka çözüm bilmiyorum bende :( deneye bilirsiniz sizde 🌸
Neseeli afifem bende de oluyor canım normal vücuttaki kan üretimi fazlalaştı bazen bayılacak gibi oluyorum ..
Ikibebisanne afifem bendede oldu kardiyolijiye gittim hamilelige bagli kalp atis hizi fazlaligi ritim bozuklugu ve mitral yetmezlik cikti kardiyolojiye gorunun derim ozelliklede geceleri kalbim agzimda atiyodu durup tekrar calisiyo gibi oluyodu
afifem Ikibebisanne merhaba yazamadım dün gece hastanedeydim doktorum kardiyoloji bölümüne git dedi yarin gidecegim bir aksilik cikmazsa birde tansiyon takibi yapacagim kardiyoloji ne yapiyor ilac mi veriyor nasil gecti carpintiniz acaba simdi nasilsiniz ?
Thurkan29 afifem Aynı durumdayım.Özellikle yemeklerden sonra fenalaşıyorum.Çarpıntı ter basıyor.Bayılacak gibi oluyorm.Şuan kahvaltı yapıb geldim uzandım.İlaç içiyorum kalp sakinleştirici.Allah korusun hepimizi.
Molika afifem bana doktor her fırsatta ayağının altına bir şey koyup sola yat dedi sizde böyle çare bulursunuz belki
afifem Kızlar teşekkür ederim hepimize gecmis olsun inşallah dün gece tansiyon 15 e 11 nabiz yukse çıktı tansiyon takibi yapacağım doktor söyledi birde kardiyolojiye gidicem maalesef hayirlisi artık
Ikibebisanne afifem evet kalp ilaci veriyor kalbin agzindan cikar gibi oldugunda kullan gonul rahatligiyla dedi 1 yada 2 kere kullandim suan iyiyim ama arada yine oluyor korkmayin hamilelikten sonra gecer
Cemoss46 Bende de vardı aynı durum doktor gebelikte kan üretimi 4 katına çıkıyor normal dedi şimdi daha iyiyim alıştım sanırım.
Elanurgvn61 afifem Malesef bende de olmaya başladı şuan 30 haftalık olduk 1 aydır böyleyim her an bayılacak gibi oluyorum aç değilim gözlerim kararıyor kalbim deli gibi çarpıyor Bi kardiyolojiye gözükücem nasipse
eusl afifem ben forumda da okudum dün bir çok kişi covidden sonra öyle olmuş geçen hafta covid oldum atlattım ama negatife döndükten sonra göğüs kafesimde çarpıntı başladı kalbimde değil,nefesim daralıyor bazen uykudan uyanınca vücudum titriyor yemek yerken yoruluyorum sıcak basıyor karnıma kadar kasılıyorum panik atak diyorlar ama bu kadar kişi aynı anda panik atak olamaz muhtemelen covid etkisi ve 6 ay kadar sonra vücut toparlıyormuş
afifem eusl amanin 6 ay mi off cok zor inanin yasayan insanlar birbirini anlar yarin gidecegim kardiyolojiye bende bakalim ne soyleyecek
eusl afifem daha varsa doğuma gidin ama benim Çarşamba doğumum var o yüzden doğum sonrasını bekleyeceğim inşallah son iki gün ciddi bir sorun yaşamam gebelik de tetikliyor olabilir
afifem eusl sağlıkla gelsin insallah kolayliklar dilerim insallah doğumdan sonra hic biseyiniz kalmaz
Gnc27 @afifem çok yediğim zamanlar yemekten hemen sonra bende de oluyor..o yüzden az az sık besleniyorum ..
Tugbalsengi Benim de çarpıntım var , covid ten sonra başladı , ecopirin verdi doktorum ama kardiyolojiye de görünmemi istedi , bir de tansiyon çıkmasa bari başımıza yaa zaten çok zor herşey 🙄
afifem Tugbalsengi cok geçmiş olsun dün gece tansiyonum 15 e 11 çıktı takip yapacağım tansiyon aleti alip bende sizde ihmal etmeyin