Elilar2225 Kızlar merhaba. 19haftaya girdim karnımın sağ tarafı daha şiş yani bakınca bariz belli oluyor fark. Neden ola bilir? Ayrıca baktığımda o taraf inip kalkiyor çok tedirgin oldum yaşayan var mı
Yasemincee Elilar2225 bebiş o tarafta olabilir mi benim de sol tarafım da oluyor çünkü ordan da vuruyor bebekten olduğunu düşündüm hep ☺️