Sazem benimde son adet 20 ocak perşembe günü test yaptım ben fransada yaşıyorum burda dijital testler var 2 haftalık çıktı ertesi gün kanamam oldu doktora gittik kese görünmedi ama kanda pozitif çıktı yarın tekrar gudecem 3 gün normal adet kanaması oldu kan pihtisi oldu bugün kahverengi leke doktor düşük mü yoksa bebek yeni mi yerleşiyor anlamadı çok korkuyorum ilk gebeliğin 3 yıldır istiyoruz tedavi ilke hamile kaldım ne olur dua edin😔