Lovebabymoom Ben de 49 la hamile kaldım. 31 haftalığım 53,5 olmuşum. Doğuma kadar 60 olurum herhalde. O kadar da kötü bir rakam gibi gelmiyor bana. 16-17 kiloyu normal karşılıyor doktorlar. Bir de hepsi löp et olmuyor. Ödem, artan kan, bebek, eşi vs doğumdan sonra epey hafifliyor zaten insan. Sağlık olsun kiloyu dert etmeyin.