Yasemincee sonda takılırken hissetmedim çünkü uyuştuktan sonra takıldı.çıkarılırkende hissetmedim yine uyuşukluğum geçmeden çıkardılar . Ameliyat sonra ağrı sadece ilk gün oldu o da öyle abartılacak bir ağrı değil . Bir ince silik çizgi şeklinde belli belirsiz bir çizgi halinde var ameliyat izi . Birde benden bir tavsiye herkese , her izlediğiniz videoya kulak asmayın her insan bünyesi farklı . Ben öyle korkularla girdim ki o ameliyata . Ama alakası bile yoktu anlatılan ile .