Hanımlar 35+1 de dün göğüslerimin çatladığını gördüm her gün kontrol ederdim 1 günde çatlamış resmen bacağımda çatlak vardı zaten geçen hafta oldu oda hemde kırmızı kırmızı 😐 şimdi göğsümün üstüde öyle kırmızı çatlak olmuş çok üzüldüm aklıma geldikçe üzülüyorum 😑 nede olsa evliyiz insanı Bi eşi de görse güzel gözükmek ister eşim kafama takıyorum diye kızıyor ama ben kendimi gerçekten kötü hissetmeye başladım artık. Anneminde bana hamileyken çatlakları olmuş şuan hala var o çatlaklar göğsünde hiç geçmiyceğini düşündükçe moralim bozuluyor gerçekten güzel durmuyor çünkü.
Hamilelik te herkesin göğsü çatlarmı? Bu herkesin başına gelen kaçınılmaz bir son mu yoksa benle mi alakalı?