Kızlar bi kaç gündür doğru emzirme üzerine mücadele ediyorum bebeğim 36 günlük yanlış emzirme yaptığımı bi emdirme danışmanınla konuştuğumda fark ettim bana ters beşik şeklinde emzirmemi söyledi ama cok zorlandım bebeğim katıla katıla ağladı ben memeyi C şeklinde tutmuyordum tutturup bebege bırakıyordum yanlışmış meğer o şekilde olmayınca normal beşik pozisyonu denedim bu seferde zorlandım olmadı C şeklinde tutturamadım nedense zorlandım işte alışkın olmadığım icin bugün bi arkadaşıma gittim gel ben sana gösteririm dedi emzirme yastığını koydu bağdaş kur dedi çocuğu dümdüz karnıma dedgilde bacaklarını hafif aşagı tutmamı söyledi bende böyle degil dedim ama o şekilde rahat tuttu fakat Bazı yerlerde düz olarak gösteriyor bazı yerlerde böyle aşagı doğru ne yapacağımı şaşırdım yara tam geçecek derken bidaha olacak gibi