10 lu da 5 li de aynı. Tek farkı 10 lu olan baddaniyeli. Ben açıkçası ilk çocuktan tecrübe ettim. Bunda hastane çıkışı falan almadım. İnce mevsimlik kundak aldım aynı desen renkte tulum ve şapka aldım. Ve 3 tane de ayrıca takım koydum çantaya. Yani baddaniye habire kayıyor. Düşüyor ama kundak komple sarıyor. Alt üst değil de tulum tercih etme sebebim de bebekler ilk doğduklarında o kadar küçük oluyorlar ki. Alt üst takım bol geliyor. Oğlum kilolu doğdu ona rağmen düşüyordu üstünde ki. Bu hastane çıkışları hep alt üst takım oluyor