Kızlar bı sorum olcakti uygulamaya göre 29 günümüz var 2 Mart’ta doktor konrtolum var büyük ihtimalle o zaman doğum şeklini falan soylicek daha söylemedi çünkü her neyse bebişim her haraket ettiğinde afedersiniz ama sanki küçük tuvaletim çişim geliyo gibi oluyo ama yok aslında 🤔