mybaby1923 Kızlar olmusmu daha da mı kırmızı olması lazım 🤷🏼♀️ 
Emedko mybaby1923 evet kız olmuş bugün yarın ilişki şeklinde devam edin . Hadi hayırlısı olsun inşallah ❤😊
Mucizebb mybaby1923 Yarin kesn DHA koyu olur saat kaçta ypiyorsn bnce yarın testini yp DHA da koyu olsa koçanı çağır hemen 😅😅 temel atmk icn. Bn yarın öyle ypcgim DHA koyu olsa hemen arayıp gl diyecgim 😅😅😅
mybaby1923 Tamam kızlar sag olun bır bos bır dolu yapmıştım bır haftadır dün dolu gündü 🤷🏼♀️ Bugünüde degerlendırım Ozaman ☺️
Gulcingezer babymoomss olmak uzere tam kirmizi degil ama yarin obur gun degerlendir mutlaka cnku catlamayi kacirma
sedamom00 babymoomss benim kide buna yakın ama adetim gün testi de bugün yaptım ovulasyon yine mi bende çatlama oldu acaba
mybaby1923 Mucizebb ahaha ıyımıs te öyle de ha deyınce oluyomu kız 🤣 ama belkı yarın çatlar koyu olur dedınde ya catlasa
mybaby1923 Mucizebb ben yarın ıns nıyetlı olucam normalde akşam 18:30 test saatım e yarın nıyetlı olursam sıvı falan hıc almıcam acaba saat kaçta yapsam yıne aynı saate mı bılemedım
Mucizebb mybaby1923 allh kabul etsin isnalh bilemiyorumki ama aynı saate ypsan eğer sıvı almış olursun cnku o saatlere yakın ezan okuyor bnce bu günde biraz geç yp