Busra2013 hemde nasıl ya bende bir sırt kaburga ağrısı var yuruyemiyorum doktor normal diyor ama hiç benim gibi hamile görmedim ne kadari normal acaba 😭😭 ciddi ciddi otururken kalkınca yureyemiyorum sırtimin ortası batıyor belim bedenimi taşımıyor çok kötü ya annem diyor kilo almadin hiç göbeğinin ağırlığı baskı yapıyor bence ondan direk kaburgaların batıyor diyor çünkü anormal bir ağrı